onsdag den 29. juni 2016

Eksamens helvede overstået = SOMMERFERIE!



Se lige hvad en ny og kær veninde kom med igår, da hun hørte jeg havde bestået! Virkelig dejligt at have fået nogle dejlige mennesker ind i mit liv. Det gør alle ens anstrengelser meget mere værd! 

Jeg bestod modul 10 med et 7-tal. Ikke noget stræber-Lotte er tilfreds med, men med ALT det lort jeg har været igennem og gennemlever i overvejelserne, så er jeg faktisk MEGA stolt! Jeg er bestået - og endda mere end det! Kunne jeg have gjort det bedre? Hmm jo hvis min hukommelse ville komme tilbage til mig, men ikke som det er nu. Har knoklet og det har båret frugt. Skal passe på med ikke at sammenligne mig med de andre studerende, da de jo ikke lever i mine sko. Har været væk fra studiet et år og har fået 7! Det er sgu fedt!!! 

SÅ nu er det sommerferie til og med den 28. august (mener jeg det er). Skal have læst op på en masse anatomi og fysiologi inden praktikken, men ellers så står den på maksimalt hygge, vægttab og forhåbentlig en masse loppemarkeder, tur i zoo, genbrugsbutiks ture og meget andet. Det skal SÅ meget nydes inden de næste to praktik moduler. Jeg kan sgu det her! Tror mere på det nu og var ved at tude igår, da jeg egentlig frygtede at jeg var en "lost cause" i forhold til den uddannelse. 

Jeg kan sgu godt når jeg selv vil! Det skal jeg huske mig selv på - og skylder virkelig en stor tak til min støttelærer, som har givet mig en masse selvtillid tilbage de sidste tre uger! Hun er guld værd! Håber virkelig det her betyder at jeg er på rette vej igen, uden alt for mange bump på vejen. Kryds fingre for tyksakken - hun har brug for alt den positive energi hun kan få! 

Tak for støtten og tankerne til jer (i ved selv hvem i er) dejlige mennesker - i er sgu fantastiske! <3

1 kommentar:

  1. Skønt indlæg, man kan virkelig mærke glæden imellem linjerne. Du er bare for sej.

    Håber du får en skøn ferie, det har du fortjent.

    Knus <3

    SvarSlet