torsdag den 17. marts 2016

Kähler Haul


Så er påsken snart over os og jeg har brugt dagen idag på at pynte lidt op med noget gammelt påskepynt. Har allerede hængt mine pom pom'er op for flere uger siden og synes der manglede lidt ekstra. Kærestens bedstemor havde foræret lidt gammel og hjemmegjort pynt og det holder nok ikke så mange år mere, men det skal have chancen i år. Har pyntet uden at over-pynte (synes jeg selv), men det må i vente med at vurdere til engang i næste uge hvor jeg deler det med jer her på bloggen, sammen med andre "påskede" indlæg.

Kæresten har forkælet mig en smule (meget!) her i de sidste par dage. Idag var han et smut nede i Imerco for at hente disse to store lyshuse fra Kähler til mig. De havde dem på tilbud til 150,-/stk på deres webshop og da han ikke mente jeg skulle vente på at modtage dem med posten, så han gik ned i selve butikken og købte dem til mig. Ved ikke hvad han fedter for, men jeg elsker ham for det og selvfølgelig får han belønning for det!


Derudover havde han set et opslag på facebook med nogle Kähler Cammeo Krukker og godt nok var vi for sent på den - budrunden var allerede afsluttet - men vinderen sprang fra og så solgte sælgeren dem til ham for 400,-. Så jeg var ude og hente disse 4 skønheder igår. Dejligt køb! Jeg er jo lidt glad for krukker!

De kommer med 6 forskellige farver silikone elastikker. Udover dem på billedet er der en støvblå, og en lys petroleum. Jeg har valgt at sætte disse farver på, da det passer til mit farvetema herhjemme i påske og forårs pynten. Jeg elsker deres meget moderne, tidsløse og simple look. Det er lige noget der passer ind i mine - til tider spraglede - ting. 



Dog mangler jeg at finde en funktion til dem ("Hvorfor så købe dem?" - Fordi jeg kan!), da jeg har tre møgdyr som jeg er nødt til at med-tænke i placeringen af dem. De er jo lidt klumpedumper sommetider (for ikke at sige - flere gange om dagen!). Indtil jeg finder en perfekt plads kommer de til at være pakket sikkert ned! Jeg skal ikke risikere noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar