fredag den 13. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - LoveBooks

Jeg har altid været en bogsluger og elsker at fordybe mig i bøgernes verden! Det har altid været en perfekt flugt fra hverdagen og livet. Så jeg hvinede af glæde, da jeg så hvad LoveBooks har sponsoreret til Bloggertræffets goodiebag. Lola og Naboens Søn af Stephanie Perkins!


Jeg har allerede læst Anna og det franske kys af samme forfatter. Lola og naboens søn er en selvstændig fortsættelse til denne, hvori man også lige kort får lov at møde Anna og Étienne igen. Jeg er i skrivende stund i fuld gang med at læse bogen og lover da også at jeg nok skal komme med en anmeldelse af den - indtil videre er den svær at lægge fra sig - og jeg skal også nok først lave en anmeldelse af Anna og det franske kys, så i kan få at vide hvad jeg mener om dem begge. Jeg har dog grundet depression, koncentrations- og hukommelsesbesvær svært ved at læse i samme høje tempo, som jeg normalt har kunnet, og derfor tager det mig også lidt længere tid! MEN de skal nok komme - og får jeg fat i Isla og jagten på lykke, som er tredje bog i rækken, så skal jeg nok også lave en anmeldelse af den også! Og i skal ikke være i tvivl - jeg har lyst til at dele med jer hvad jeg synes om dem!


Jeg vil gerne sige tusind tak til LoveBooks for at sponsorere sådan en fantastisk bog til Bloggertræffet! OG takke Jeanette og GiZmo, for denne fede mulighed det har været at deltage i bloggertræffet! Nu vil jeg smutte tilbage til Lola og Cricket's univers! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar