onsdag den 15. juli 2015

Goodiebox Juli


Denne måneds Goodiebox har temaet - Adventure coming up. Den skulle efter sigende være en startpakke til eventyr og give lidt til solskinsdagene - gøre en klar til at opleve verden med power og attitude. Om jeg synes dette passer til indholdet? - det vil vise sig!



 Teez Be Blushious Sun Kissed (vejl. udsalgspris 189,-)

Denne solskinspudder er gylden og indeholder en masse gode ting for huden. Jeg har afprøvet den her til morgen, og den er heldigvis ikke for kraftig i farven, så den kan jeg sagtens se et formål med - da det nok er begrænset hvad jeg får af sol, så denne kan give mig et sommerlook - uden det bliver for "malet" at se på. Den vil helt klart blive en del af mit faste sommermakeup sortiment.


Kevin.Murphy Color.Bug (vejl. udsalgspris 158,-)

Denne hårmakeup er i farven Shimmer (gylden), og kan til en sommerfest være et godt supplement til et gyldent sommerlook. Har ikke testet den endnu, men det skal helt sikkert prøves af. Er glad for den er gylden, da det vil supplere mit røde hår meget godt. Dejligt at få lov at prøve sådanne produkter engang imellem.


Sunspa Spray-On-SPF (vejl. udsalgspris 149,- for 125 ml)

Så kom der endnu en solbeskyttelse, og det er da egentlig meget praktisk nu når det er sommer, men med det vejr vi har haft, og med det faktum at jeg bor i lejlighed - så er det nok minimalt hvad jeg kommer til at tilbringe tid i solen, men det er da ok at få muligheden for at beskytte huden. Har aldrig prøvet denne før, da den er noget hamper i prisen. Men i det mindste er det en fullsize og ikke en rejsestr. eller prøve. 


Garnier Micellar Water (vejl. udsalgspris 70,- for 400 ml - dette er en mini-udgave og IKKE 400ml)

Denne har jeg selv købt for ikke så lang tid siden i en 400 ml udgave, så jeg havde lige snakket med naboens kæreste tidligere (skide flink pige btw.), så hun fik altså denne her, da jeg allerede har så meget tilbage i den anden - og jeg ELSKER den. Den er så god til at fjerne alt skidt, selv vandfast makeup - og det ovenikøbet selv på den våde linje i øjet - UDEN det svier!
Så den kan varmt anbefales og også derfor naboen fik min. 


Naked Lips Lip Balm Superfruits (vejl. udsalgspris 30,-)

Denne er jo helt perfekt til når sommerens varme og saltvandet gør læberne tørre - den er faktisk meget behagelig i duften og føles ikke så "tung" at have på læberne. Normalt er jeg meget kritisk med hvad jeg kommer på læberne, da det hurtigt føles "for meget" - hvis det giver mening? Men med denne er det ikke et problem, samt den indeholder en masse gode ting og er lavet af 100% naturlige materialer. Så det kunne ikke være bedre!


Palmolive Feel Glamorous Showerscrub (vejl. udsalgspris 21,95 for 250 ml - denne er kun 50 ml)

Ja, så skete det altså denne gang igen - jeg er skuffet! Hvorfor hulen komme en showerscrub med i boksen, som kun strækker til et enkelt bad eller to? Det irriterer mig lidt, når den adviserede udsalgspris kun er på sølle 21,95,-. Så ja - men skal da nok få den brugt. På et enkelt bad eller to hvis jeg undlader at skrubbe halvdelen af korpus.

Ja det var så denne måneds Goodiebox og for første gang blev den leveret med DAO, som bestilt, så nu er jeg ikke så tøsefornærmet længere - bortset fra når man ser bort fra scrubben. Derudover har indholdet faktisk været super denne gang og der er flere ting jeg skal have afprøvet og eksperimenteret med, så det skal nok blive godt. Synes dog ikke nødvendigvis det passer med temaet, men skide være med det - noget skal de jo finde på! Er bare glad for der ikke var sølle tattoveringer med denne gang! Yay for det! Læs med næste måned hvor jeg har modtaget Goodieboxen for August! Glædelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar