mandag den 1. juni 2015

Goodiebox til GnUfFi!

Har længe sukket når andre har fået deres Goodiebox ind af døren og delt billeder og oplevelser af lækkerierne deri. Nu er det blevet min tur! Min søs fik mig lokket med og kæresten sagde "Ja ja skat!", så jeg er netop blevet ejer af maj måneds udgave. Beklager at jeg er lidt sent ude - vi er jo netop lige gået ind i juni måned, men måtte lige skynde mig at få dette indlæg med! 
Ved godt mine billeder ikke er så gode, men min mobils kamera er fucked, så bruger mit canon kamera næste gang, så sorry på forhånd!


 Den er godt nok pakket ind i en meget tynd kasse, så var helt nervøs for om æsken indeni var indtakt.

ELSKER den blå æske!

Mini (se billedets kant) synes også at æsken så spændende ud, og jeg glædede mig også til at se indholdet. 



Der var faktisk forbløffende meget indhold. Havde selvfølgelig set de andres indlæg om denne før, men er simpelthen noget andet at sidde med det foran sig og det er ens eget! 

Æsken indeholdt:

Jorgobé Scrub Mask - denne er i en fed hvid æske med sorte prikker - selve tuben (beklager manglen på billede) er lidt kedelig, MEN indholdet er fantastisk! Prøvede den i går aftes og jeg må sige at jeg er meget postivt overrasket - der står den er specielt god til uren hud, så den er som skabt til min teenagehud! Den svier lidt når man har masken siddende, men det er IKKE negativt, for det føles virkelig som om den går ind og renser. Kornene i den er også meget gode til at fjerne døde hudceller og urenheder, så jeg glæder mig til at bruge den noget mere. 


Dove Advanced Hair Series Oxygen & Moisture Shampoo/Conditioner (rejsestørrelser) - disse har jeg netop lavet en Buzzador kampagne over og jeg elsker dem! Så de skal nok blive brugt med glæde! Se evt. tidligere blogindlæg om disse her!

Compeed vabelplaster 2 stk - dem her ved jeg ikke lige om jeg får brug for, men hvis jeg gør så skal jeg nok fortælle om jeg har været tilfreds med dem. Kunne være man evt. skulle tvinge sig selv ud på en god lang gåtur og se om man kan få tildraget sig nogle vabler. 


The Wet Brush - denne havde min søster fortalt meget positivt om, så glædede mig til at prøve den på mit overfiltrede hår. Må sige at den har overrasket mig enormt positivt! Den glider gennem mit hår vildt let, også selvom det er vådt (som navnet også hentyder til). Så den gamle hårbørste (der var noget lort) er blevet kylet ud og denne er nu en del af mit faste ritual.


Mesauda Milano Nailpolish - denne er i en lys blågrøn farve og denne vil være super lækker her til sommer, specielt hvis jeg får lidt farve på mine fede fingre. Den skal jeg lige have testet og skal nok melde tilbage hvad min oplevelse af denne bliver.


CoolCos Compact Single Eyeshadow - denne er i en flot blå farve og med glimmer! Yay! Elsker glimmer! Dog er farven ikke nødvendigvis noget jeg vil bruge til hverdag, men prøves skal den! Kan ske at den overrasker mig positivt!

Det var så maj måneds Goodiebox - glæder mig allerede til juni! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar