mandag den 9. marts 2015

Buzz-indlæg - Dove Oxygen & Moisture


Jeg har i et tidligere indlæg fortalt at jeg har været så heldig at skulle buzze Dove Oxygen & Moisture for Buzzador. Det skulle være specielt godt til nordisk hår - give håret fugt og volume! Normalt er jeg ikke til hårprodukter der giver volumen, da mit hår ender med at stritte i alle retninger og bliver elektrisk, men jeg elsker Dove og deres produkter, så tænkte de skulle prøves af. 
At være buzzer indebærer at man modtager produkter (der passer til de interesser man har videregivet til dem) og skal afprøve dem, samt dele dem venner og bekendte - evt. lave nogle temaaftener f.eks. en spa-dag. - undervejs kan man dele sine billeder og oplevelser med andre på de forskellige sociale medier og lave anmeldelser af dem på BUZZ-app'en eller på deres hjemmeside. Til slut skal man rapportere - ved at svare på et spørgeskema - sine og vennernes indtryk af produkterne. Så skulle det have interesse kan i evt. smide en kommentar med jeres mail og jeg invitere jer. Det er super nemt og meget sjovt at være Buzzador!


Jeg og kæresten (han har langt hår og lette krøller) har afprøvet produkterne nu i en uge og jeg må sige at vi begge er positivt overraskede. Duften er helt vidunderlig og hænger ved håret selv et par dage efter håret er vasket. Håret bliver virkelig blødt og nemt at redde ud - hvilket for mig er dejligt, da jeg har kæmpet en indædt kamp med hårbørsten længe. Som jeg skrev er jeg ikke til volume produkter, da de får mig til at ligne en trold i blæsevejr - og må sige at de giver en god volumen og desværre er jeg ikke så glad for at mit hår bliver så stort og livligt, men til dem med flat hår ville denne være fantastisk! Dog hjælper det lidt når jeg bruger nogle andre produkter til at holde styr på de uregerelige lokker. Min kærestes hår (med krøllerne) giver det en god effekt, da hans hår ellers normalt er lidt mere tyndt end mit - så han har været rigtig glad for det. 


Derudover er jeg simpelthen vild med designet på dem! Elsker at de er i tuber - selv de store - da jeg altid bakser med at få det sidste ud af flaskerne, men her kan man bare presse det ud. Skide smart! Samt at de er flotte at se på. Især i den kasse de kom i! Elsker når produkter også tager sig godt ud. Dove er altid gode til at skille sig ud og ser altid elegante ud. ELSKER Doves produkter! Så denne kampagne fra Buzzador kunne ikke være kommet til en mere passende buzzer! Tror jeg vil forsøge mig med deres andet produkt i serien - Dove Pure Care Dry Oil - som er mere skabt til mit skadede og tørre hår. Det var på tilbud i Bilka eller føtex sidste uge til 30 ,-, men nåede desværre ikke at købe det, så jeg må ud og lede en anden gang - indtil da vil vi begge bruge resterne af produkterne. 

Har i nogle spørgsmål til kampagnen, det-at-være-buzzador eller andet skal i være velkomne til at smide en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar