torsdag den 13. november 2014

GnUfFi DIY Julepynt

Jeg har altid gang i noget DIY julepynt - om det er sommer eller vinter - og om det så bliver færdig til jul eller ej - og denne gang vil jeg vise jer det hamaperle-julepynt jeg er igang med (og har været siden sidste år - bliver forhåbentlig færdig inden jul i år!).


Her har jeg lavet et julehjerte med minihamaperler og jeg siger jer - det er pillearbejde! Men flot bliver resultatet - jeg er mere til miniperlerne, da de giver et flottere resultat, dog er de også sværere at varme op uden de smelter for meget sammen til en flad tingest!


Som i kan se her har jeg før lavet nogle andre julehjerter, som er knap så flotte grundet manglende hjerteplade. Samt nogle snefnug, også med minihamaperler - i hvid og transparent.


Her set tættere på. Syntes de bliver ret søde og ser flotte ud når de hænger i en fiskesnøre. Så ligner det næsten til forveksling et rigtigt snefnug ;)


Her er jeg igang med at sætte fiskesnøre i dem, så de kan hænge i vinduet når vi når sidst i november - når nu vi ikke får rigtig sne - så må man selv skabe en illusion af snevejr! Julen er ikke rigtig uden det er hvidt udenfor!


Fandt det her billede fra sidste vinter - hvor vi havde fået en bette smule. Det er simpelthen for hyggeligt og jeg håber, som det naive menneske jeg er, at der kommer sne til jul!


Her er det færdige resultat af de første billede - jeg er selv rigtig tilfreds og fuck hvor tog det lang tid at sidde og nørkle med! ;) Men det er ren nydelse når hovedet ikke har det for godt! Jeg skal nok vise når det endelig kommer i vinduerne sidst i november - har tænkt mig at gøre som med de blade der hænger nu (og som vist her i tidligere blogindlæg)

Glæder mig til at vise jer mere af mine underlige kreationer! En underlig hjerne kan virkelig skabe mange sære ting, som andre ikke kan se det kønne (ikke mindst moderne) i ;)

1 kommentar:

  1. Jeg syne simpelthen de er så fine og jeg synes bestemt ikke de er sære..

    Kram <3

    SvarSlet