søndag den 19. oktober 2014

Mit efterårs og Halloween pynt!

Jeg var igår bidt af kreativitet, så jeg gik amok med stofblade, hamaflagermus, perler og fiskesnørre! Fik samtidigt også pyntet op med andre Halloween ting! Her kommer der lidt billeder af resultaterne:

Så er der gang i efterårs/Halloween kreation af vindues dekoration til mine vinduer i stuen!

Disse købte jeg på eBay sidste år og nu skal de bruges som vinduesdecoration! De er mega flotte!

Har sidste år lavet flagermus i hamaperler og de skal bruges nu som Halloween pynt i vinduerne!

Dårligt billede, men her er resultatet! 

Set tættere på!

I det andet vindue (har 3). Er bare så glad for resultatet!

Dødningehovedet med hatten er købt i år i Føtex - græskaret fik jeg sidste år af min søster! Elsker dem!

Her set lidt tættere på - undskyld for den ringe kvalitet - er taget på min iPhone 4S i dårligt lys og resultatet er derefter!

Denne købte vi den første Halloween vi havde sammen! Kæresten elsker dødningehoveder og skeletter - og gør jeg egentlig også! Den er flottest i mørke.

Synes farven på mine blomster passer godt til årstiden! 

Den her købte vi i Føtex i denne uge og den er flot når det er mørkt!

Har lavet nogle der hænger i vores bue i stuen! De er så fine!

Er meget glad for det endelige resultat! Der er blade og flagermus i alle 3 vinduer og to "hængere" i buen - samt alle de Halloween lanterner og lysestager jeg ejer! Er ikke gået helt amok, men synes selv det er blevet enormt hyggeligt! Nu skal jeg igang med at kreere pynt til vinduerne til jul!

Pynter i op til efteråret eller Halloween?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar