lørdag den 20. september 2014

Ønsker dette efterår - som der ikke er råd til

Der er mange ting jeg ville ønske jeg havde råd til denne måned - som ville være perfekte til efteråret! Deriblandt denne fede glitter neglelak fra MUA Luxe - den kobberfarvede glittermix er lige mig! Jeg går normalt ikke meget med neglelak, men denne her ville jeg dø for at få fingrene i!


Den her t-shirt er bare mega fed! ELSKER kombinationen af tern i skriften og blonde ryggen!


Den her bluse med læderstropperne på skuldrene er mega fed! Dog ville jeg foretrække den i sort, men den er udsolgt og væk fra siden - men den er mega nice! Dog for dyr til mit budget. Ville være flot med sorte læder leggins!



Den her røde cardigan med "læder" og nitte detaljer er mega mega fed! Jeg ville virkelig godt have fingrene i denne! Jeg har en lang sort cardigan der minder om, men farven på denne her og længden er perfekt til de lidt kølige, men ikke kolde efterårsdage. Den må jeg få fat i inden den forsvinder! Må røve en bank!


Jeg er ret newbie når det kommer til makeup - hvilken er lidt underligt, når min storesøster er vildt dygtig til det og jeg altid har set på hendes looks med beundring - men jeg er indenfor de sidste par måneder begyndt at gå med det selv og er ok til det. Denne øjenskygge fra ELF kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i. Farven hedder Burnt Plum og ville være perfekt til det flotte efterår og ikke mindst til nogle toppe jeg har i lilla/røde farver. Derudover er jeg blevet stor fan af deres Baked Eyeshadows, som bare er lækre og arbejde med og som ser fantastiske ud når de kommer på. Også selvom man er novice! Har den i farverne Enchanted og Bark og elsker især den sidste, som er mørk og skinnende og perfekt til et hverdags look. 


Udover denne har jeg forelsket mig i denne øjenskygge, som minder om den anden, men som har shimmer og ville være flot til en bytur eller fest. 


Derudover er denne også på ønskesedlen - Mineral Eye Brightener - som kan bruges til at nedtone en mørk øjenskygge eller som underlag - den kan også bruges til at lysne et område i ansigtet. 
Jeg bruger ikke foundation, da jeg har meget fedtet og sart hud, som bliver pizzaface når der kommer for meget snask i ansigtet, så jeg bruger kun pudder og denne ville være et godt supplement dertil. 
Jeg er i forvejen vild med deres Mineral Booster, som jeg bruger sammen med deres High Definition Powder - det forhindre min hud i at skinne som en katterøv i måneskin, samt at den ser ensartet og blød ud.



Det var lige et lille indlæg med ting jeg craver for tiden, men som jeg ikke har råd til - vores økonomi er i lavvande siden bilkøb - så må ønske mig det til jul eller noget! :) Det er træls at en ting kan få hele kortspillet til at vælte, men vi kommer stærkt tilbage og så skal der shoppes! Ej jeg køber som regel ikke alverden - kun tøj i Bilka og sommetider Solo, Ellos eller Zizzi når der er tilbud, så er ikke en big-spender! Makeup er jo en ny last, men heldigvis får jeg snart en masse fra min søster som ellers skulle smides ud - så det ser jeg frem til - så får man lidt "nyt" alligevel! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar